1. Jag väljer klädkedjan H&M.
2. E- H&m är billigt. De har ett stort utbud. De har kläder för både dam, herr och barn.
F- Sparar pengar för att det är billigt. Kan hitta mycket olika saker i samma butik. Hela familjen kan hitta kläder i samma butik.
I- Man kan köpa mycket mer kläder eftersom det är så billigt och de har ett så stort utbud. Man kan ha en reklamfilm på en tjej som köper massor av kläder och har massor av påsar när hon går ut och när hon kommer hem får hon inte ens plats med sina kläder i sin överfyllda garderob och så ändå har hon råd att göra andra saker.
Ett annat förslag är att hela familjen har en trevlig dag när de går och handlar kläder allihopa tillsammans. Eller att man kan hitta julklappar till hela släkten på H&M.
De två sista alternativen kanske inte riktigt passar så bra till H&M eftersom det inte blir så mycket fashion då. Det blir lite mer Rusta. Man vill ändå visa att kläderna är moderiktiga och det skulle inte locka så många unga tjejer att handla på H&M om man tar det alternativet med att hela familjen kan handla där. Alternativet med julklappar är lite bättre men jag gillar ändå det första alternativet bäst, det skulle locka mig mest.
3. Det lättaste är att göra tv eller tryckt reklam till de förslag jag har gett. Radio reklam passar inte in alls eftersom det är viktigt att visa kläderna som kanske ändå är det som lockar mest i grunden.
Så bra, du har fattat hur man jobbar med detta. Vi ska använda oss av tekniken lite längre fram.
SvaraRadera